tisdag 17 augusti 2010

bara för att jag inte har något vettigt att göra...

känner mig otroligt...pigg och glad idag. Inte.



Vaknade efter att ha sovit åtta timmar och undrar om det inte är dags för kvällsmat snart. Sen inser jag att det faktiskt är morgon, och att jag somnat med kläderna på, linserna fortfarande i och utan att ha varken ätit eller borstat tänderna. Lyckat!



Resten av dagen har jag gjort...ingenting. Eller jo, hängt på facebook, sh och packat upp efter Trondheim-resan. Känner mig väldigt duktig faktiskt. Fick lite panik förut så jag väntar faktiskt på att en fluffig och god sockerkaka ska bli klar i ugnen. Bakade den till lite musik alá Kent, och det fick mig på bättre humör. Har inte lyssnat på Tillbaka till samtidgen -skivan på jättelänge!



Iaf så är denna textraden otroligt fin och så stämmer den, hur många brukar inte gå ner och se på sina fötter? :



Har du tänkt på att vi nästan aldrig lyfter vår blick mot marken,
mot den svarta rymden ovanför molnen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar