onsdag 18 augusti 2010

Duktiga jag!

En vecka kvar tills allvaret börjar, dvs skolan, och jag börjat åttan. Känns inte så roligt. Men jag är i alla fall glad att jag inte börjar idag! Som många andra gör... (undra varför det sägs att skadeglädje är den enda sanna glädjen?)


Hur som helst så ställde jag klockan på tio men vaknade redan vid åtta, mindre kul. Hur som helst så var jag en duktig liten tjej för jag städade mitt rum idag! Det behövdes för jag minns inte riktigt när senaste gången var. Men min duktiga sida slutade inte där, jag städade även vårt lilla vardagsrum på ovanvåningen, plockade lite i köket och hängde upp tvätten! Well, jag hade nog inte gjort det om jag inte hade blivit bedd om det men ändå. Dagens nästa stora händelse är nog att min kära syster Anna klippt sig (något hon tjatat om ett tag) och det blev faktiskt ganska bra, måste jag tillägga.


Ikväll så är det klubbmästerskap i orienteringen och imorgon blir det lite M.E.S förhoppningsvis, det lär nog bli nice!


I am the wilderness locked in a cage
I am a growing force you kept in place
I am a tree reaching for the sun please don't hold me down
Please don't hold me down
-Release Me av Oh Laura.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar