fredag 20 augusti 2010

Tillägnat Sofia Sjögren!


Jag blev så glad efter att Sofia Sjögren sagt att hon gillade min blogg, att jag kände för att skriva lite...så well.


Klubbmästerskapet gick bra, förutom att jag inte kände mig speciellt springtaggad...men jag vann! Och det var ju bra, eftersom jag är äldst av de i min klubb som springer D14. Så det var ganska bra antar jag.


Igår så var jag med Michaela och Erik, och gissa vad vi gjorde? Vi spelade RISK, och sjöng singstar. Eller jag övertalade dem att sjunga och Erik satt och fyllde bara i

bubblorna. Men det var roligt ändå! Och jag och Michaela förlorade som vanligt i RISK. Menmen.

Igår var jag också på min första handbollsträning sen i mitten av Maj någon gång och det gick faktiskt ganska bra! Det var inte så jobbig träning, och förutom att jag var ringrostig och lite feg så fungerade det oväntat bra. Men det känns idag att jag inte tränat "handbollsmusklerna" på länge, har väldig tränignsvärk i högra armen och axeln.

Min fredag har varit ganska långsam, sov till tio och gick upp elva. Sen var jag inne i stan lite och har läst mest nu på eftermiddagen. Nuvarande bok är Fatta Eld av Suzanne Collins, sjukt bra bok det där!

Nu är det dags att tagga inför morgondagens tävling i Mullsjö, och extra godnatt till supersöta Sofia Sjögren! :)

1 kommentar: