onsdag 15 september 2010

Jag har rätt, jag har rätt, du har fel!

Det är inte smart att skjuta upp sina läxor. Det har jag lärt mig och nu ska jag aldrig mer -om det inte händer något superviktigt, typ match eller tävling- ignorera den växande läxhögen. För ikväll har jag suttit med matte, No, hemkunskap och svenska....och övat glosor på spanska och tyska. Jag har tur som inte har någon krävande engelskaläxa den här veckan i alla fall, bara några oregelbundna verb. Egentligen är ju skolan ganska rolig, men inte när man måste göra massa sånt här. Då blir det plötsligt jobbigt. Känner mig faktiskt lite överambitiös som valde C-språk, men jag får hoppas att jag tjänar på det senare eller något.


Nu äntligen får jag göra något jag tycker om, vara inne på SH, min favorithemsida för harry potter-galningar som mig. Fast det blir ingen längre stund, eftersom jag måste sova för att inte vara en levande död imorgon.

jag lever på hoppet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar