söndag 19 september 2010

Tjabba, tjena, hallå!

Namn: Stina Larsson

född: 1996

ort: i huset bredvid min grannes, Skövde, Sverige, Norden, Europa, jorden, världen, universum.


tillfälligt hälsotillstånd: bra, men otroligt trött. Jag förstår inte varför helgen bara måste ha två dagar! Det är alldeles för lite. Man hinner inte göra något kul, eller avslappnade, som att sova. Måndag eller fredag borde också bli helg...gärna måndagar.


Senaste händelserna i mitt liv: mat med familjen, diskussion om den kommande katten i huset, sitta vid datorn och göra ingenting samtidigt som jag ignorerar mina läxor jag borde ta itu med.


Innan det: handbollsmatch i Nossebro (av alla ställen? Har de ens så många invånare som behövs?) och vi förlorade med 18-16. Mindre bra. Men det var roligt i alla fall, och mina nya handbollsskor är underbara!


Dagen innan det: skaraborgsstafett i Gudhem, mitt lag kom 9:a av 23 eller något, i den öppna klassen (och typ enda klassen). Två guld till IF Hagen, i öppna och HD12. Grattis till oss!


Lite senare den dagen: stan med mamma och köpa träningsoverallsbyxor och en klänning, Städa badrummet, läsa, jobba lite matte, senare blev det att se film, den här gången 27 dresses. Mysig film det där.


För tillfället: skriver inlägg, lyssnar på Moneybrother/Shout Out Louds/Depeche Mode och ska faktiskt börja jobba med veckans läxor.


och så en bild för att sätta guldkant på vardagen.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar