onsdag 10 februari 2010

Hemma och sjuk, men jag lider inte!

Glass!

Idag är ännu en dag som jag måste tillbringa hemma, ensam (eller ja, inte så ensam då min mamma är för hon jobbar kväll) men ändå. Jag har inte varit i skolan sedan i fredags och saknar den rätt rejält. Fast å andra sidan har jag mycket jag kan fördriva tiden med här hemma också. Som till exempel läsa ut Harry Potter and the chamber of secrets, se på Avatar-the last airbender, och se på de gamla Disney-filmerna vi har uppradade i vardagsrummet. Jag väljer att äta glass och skapa en blogg. Plus att vara inne på SH, såklart, fast det är något jag mera ser som naturligt, till skillnad från Kaktus Citron-sorbet till frukost. Men jag är inte hungrig och sedan så lindrar glassen i min uppsvullna hals. Sedan så har jag fått en ny favoritsmak på glass, en bland många visserligen, men ändå!
De närmsta minutrarna ska jag tillbringa med att spela HP-quiz tillsammans med Monki/Malin, min goda vän på SH. Egentligen borde jag nog inte säga så, men det är superskönt att hon också är sjuk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar