måndag 22 februari 2010

Ingen vanlig måndag!

Jag var ovanligt pigg när jag vaknade imorses och mitt glada humor har fortsatt sedan dess. När jag kom till skolan möttes jag av glada ansikten och jag fortsatte vara glad fastän jag såg de mer irriterande personerna i vår klass. När vår No-lärare inte dök upp till vår första lektion blev jag bara ännu lyckligare. Då fick vi alltså cirka tre timmars håltimme! Jag och min vän Ellen åkte hem till henne och nu sitter vi vid datorn (sicken skräll?) och är inne på irc och Sh. Sedan så äter vi på söta små geléhallon också, mumsmums! Att vi måste återvända till skolan är ett litet minus, men man kan inte få allt här i världen. Så nu känner jag mig sådär härligt nördig och väldigt glad. Jag måste säga ett stort tack till Ellen: du är helt underbar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar